onsdag 29. oktober 2008

Alt du trenger er 6!






Som overskriften så fint sier det: alt du trenger i dag, det er 6!
Da snakker jeg selvfølgelig om 6 ord, og ikke noe annnet! (Vet aldri med disse 1STF-elevene...)

I A-magasinet 3. Oktober kunne vi lese om hvordan en historie på 6 ord er alt du trenger. Jeg liker tanken på at man selv skal fantasere seg fram til hva som står mellom ordene, og at det ikke er noen fasit på hva som er rett og galt! Hvorfor skrive side opp og side ned, når alt du trenger er seks enkle ord?

Så var det meningen at vi skulle lage vår egen 6-ordshistorie,
slik gikk nå det da... :

Deg. Meg. Blir til oss. Endelig!
En skikkelig klisjè med andre ord!
(Bildet er henten fra denne siden)
- Even

3 kommentarer:

Magnus Mysen Holm og Emil Swanberg sa...

Bra inlegg even, men det var ikke så vanskelig og gjette seg fram til hva som sto mellom de linjene!:P

Even sa...

Hahaha:P
vel mysen, det er din egen fantasi som skal komme frem til det som står i mellom ordene vet du... så jeg aaaaaner ikke hva du snakker om!! hehe :P

Emil sa...

Nei, man vet vel aldri med oss i 1STF, for jeg skjønte overhodet ikke at det var 6 ord det var snakk om!XD 10hi